Avatar billede nmo Nybegynder
02. januar 2010 - 20:22 Der er 7 kommentarer

Internet Explorer søgemaskine fejl HJÆLP

Hej jeg har et problem med min internet explorer 8
kører windows 7
og får denne meddelse vær gang jeg åbner internettet/explorer:

Internet Explorer - Standardsøgemaskine

Et program på computeren har ødelagt indstillingerne til standardsøgemaskinen i Internet Explorer.

Internet Explorer har nustillet indstillingen til den originale søgemaskine, Bing (www.bing.com)

Internet Explorer vil nu åbne søgeindstillinger, hvor du kan ændre indstillinger eller installere flere søgemaskiner.

Håber der nogen der kan hjælpe synes det er ret irriterende tak på forhånd.
02. januar 2010 - 20:37 #1
Velkomen til E. ...

...Internet Explorer vil nu åbne søgeindstillinger, hvor du kan ændre indstillinger eller installere flere søgemaskiner... - så er det vel bare at følge guiden ???
Avatar billede nmo Nybegynder
02. januar 2010 - 20:39 #2
Jamen hvad skal jeg gøre? har prøvet og sætte en anden standard søgemaskine på, men ville ikke være den primære?
og har prøvet og gøre alt muligt men ingenting hjælper..
Er det fordi jeg mangler noget?
Avatar billede nmo Nybegynder
02. januar 2010 - 20:46 #3
forresten har jeg prøvet og være inde i internet indstillingerne og nustille det, også har jeg prøvet og gendanne mit system, men kommer stadig frem.. :S ved ikke om man skal tage noget fra eller hvad man skal..
Avatar billede nmo Nybegynder
02. januar 2010 - 22:23 #4
er der slet ikke nogen der kan hjælpe mig med denne fejl?

PLEASE HJÆÆLP :S
02. januar 2010 - 22:55 #5
(Ken der ikke evt. trix i WIN7 - endnu...)
Avatar billede sumsar1812 Nybegynder
03. januar 2010 - 09:27 #6
altså ved ikke om det er så meget et svar men skift browser eventuelt ? og køre du virus scan ? hvis ja hvad siger den? ellers prøv at hent internet explore igen:)

for en ny browser :)
http://www.google.com/chrome/
Avatar billede Sommerpigen Nybegynder
08. februar 2011 - 22:09 #7
Hej

Jeg har desværre fuldstændig samme problem som dig nmo.
- og det kom på samme dato ca.
Det vil sige, at visse internet sider, er det umuligt at komme på, og min sol mail er slet ikke til noget...

Jeg har også forsøgt at sætte ny søgemaskine ind.
At afinstallere Internet Explore og downloade ny igen - uden nogen som helst virkning...
Virusscannet, afinstalleret og forsøgt at hente nyt virussystem.
Der blev godt nok på scanningen fundet ret meget, men systemet kunne ikke rette det, så jeg skulle bruge noget andet anti-virus.
Men systemet kan heller ikke downloade nogen som helt virussystemer af nogen art.

Håber, at der er nogen, som har en løsning.

Min nye bærbare, som lider kraftigt, er under to måneder gammel:-)
Hilsener fra
Tina