Avatar billede niklasnina Nybegynder
02. januar 2010 - 15:29 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

driver til media a 97 audio device,

Er det muligt at downloade en gratis driver til lydkortet c media a97 audio device styresystemmey er win xp.
Avatar billede ernst-emil Nybegynder
02. januar 2010 - 15:38 #1
Hent den på producentens hjemmeside til dit bundkort.

Du skal blot kende model og version på dit bundkort.
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. januar 2010 - 15:42 #2
http://www.piriform.com/speccy/download
Hvis du ikke kender dit bundkort!
Avatar billede niklasnina Nybegynder
02. januar 2010 - 16:26 #3
Dette er mit bundkort.model 775dual-vsta version1.
chipset vendor via.chipset model pt880 pro
Avatar billede haverslev Novice
02. januar 2010 - 16:34 #4
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. januar 2010 - 17:22 #5
Det selv samme bundkort kører på en af mine maskiner som uden problemer kører Win7 så deres drivere virker!
Avatar billede niklasnina Nybegynder
02. januar 2010 - 19:04 #6
Når jeg forsøger at instslere diveren får jeg at vide at microsoft bus driver should be loaded in you system before installing realtek hd adio driver,hvad menes der med det?
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. januar 2010 - 19:13 #7
Det er fordi du mangler shipset driver VIA Hyperion den står øverst hvis du trykker list alle
Avatar billede niklasnina Nybegynder
02. januar 2010 - 19:41 #8
jeg har nu downloadet shipset og pakket filerne ud,hvilken af ikonerne skal jeg aktivere for at installere shipset?
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. januar 2010 - 19:48 #9
install.exe
Avatar billede niklasnina Nybegynder
02. januar 2010 - 20:03 #10
Der er ikke nogen der heder install exe,men der er en der heder setup,og en der heder isscript windows installer pakke,jeg har prøvet dem begge men jeg får den samme fejlmelding hver gang.
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. januar 2010 - 20:11 #11
Det har du ret i jeg har lige downloadet den på en usb nøgle du åbner mappen og nede i bunden er der en lille pc m setup det er den!
Avatar billede niklasnina Nybegynder
02. januar 2010 - 20:20 #12
jeg kan ikke se at der er noget der heder pc m setup, hos mig kan jeg se 28 ikoner når alle filerne er pakket ud.
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. januar 2010 - 20:26 #13
Noget der ligner EN PC!  MED SKRIFTEN UD FOR STÅR DER SETUP!
Setup og install er som regel altid exe (eksekverbare) filer!
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. januar 2010 - 20:42 #14
Jeg har lige læst readme filen der står at du kan komme ud for at den først afinstallerer driveren det skal du akseptere! og genstarte maskinen så kører du den igen og så skulle den være der!
Avatar billede niklasnina Nybegynder
02. januar 2010 - 20:42 #15
Den har jeg også fundet ,og har instaleret,der var to ting der kunne installers,og jeg har installeret dem begge men lige meget hjælper det.jeg kigger på det igen i morgen,foreløbelig tak.
Avatar billede Poko1 Ekspert
02. januar 2010 - 20:47 #16
ok
Avatar billede niklasnina Nybegynder
03. januar 2010 - 08:27 #17
Hvad mener du med den først skal afinstallere driveren, hvilken driver det er jo netop driveren jeg forsøger at installere.
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. januar 2010 - 09:42 #18
Hej igen som jeg skrev (Jeg har lige læst readme) du kan komme ud for at den først afinstallerer!!Det skriver de fordi at der kan ligge en tidligere driver eller resterne af en`! Således at den er ren og at du så installere en fuldstændig ny og clean driver! det er ikke sikkert at den gør det!! men HVIS den gør så siger du ja og lader den gøre det når den så er genstartet?? går du ind i den driver mappe du downloade og indstallerer den igen og her vil den så installere en ny og clean driver så du kan komme igang med at installere de andre drivere du ikke kunne installere Før!!!!
Avatar billede hoki Nybegynder
03. januar 2010 - 11:54 #19
Hej vil lige sige at jeg har det samme bundkort(bundkort.775dual-vsta) sad igår og var ved at rive håret af i arrigskab, indtil jeg læste om  "driver VIA Hyperion".så enkelt er det.Jeg takker for det gode råd.
Avatar billede niklasnina Nybegynder
03. januar 2010 - 11:55 #20
Jeg tror at det er ved at blive lidt for avanceret med det kendskab jeg har til computere,du skal have mange tak for din hjælp,hvis du vil have point må du lægge et svar.

            M.v.h. Niklasnina
Avatar billede Poko1 Ekspert
03. januar 2010 - 12:19 #21
Ok Her!