Avatar billede tmlj Nybegynder
01. januar 2010 - 23:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan ikke åbne Outlook

Hej

Jeg kan ikke åbne min Outlook ( 2007 ) og før følgende meddelelse:

"Microsoft Office Outlook kan ikke startes. Outlook-vinduet kan ikke åbnes"

Jeg har en anden bruger på pc´en, og der er der ikke noget problem med at komme ind. Jeg har prøvet at køre en systemgendannelse med dato fra før problemet opstår, men det hjælpe ikke. Jeg har ligeledes kørt en reparer via installations cd-en. Hvad gør jeg ?

Jeg har googlet problemet og kan se at det er et kendt fænomen. Har dog ikke kunne finde et svar.

Ps mit styrestystem er Vista.

Mvh

MLUJ
01. januar 2010 - 23:26 #1
Avatar billede tmlj Nybegynder
01. januar 2010 - 23:54 #2
fandt selv løsningen ved at søge herinde

outlook.exe /resetnavpane