Avatar billede viggosmor Nybegynder
01. januar 2010 - 17:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvilket antivirus vil I anbefale?

Hejsa.
Har / har haft problemer med mit trådløse netværk, se her:
http://www.eksperten.dk/spm/896923
Support sagde jeg skullke afinstallere mit antivirus for at se om det var derfor jeg ikke kunne komme på nettet, det gjorde jeg så.... men nu hvor jeg vil installerer avira antivir igen får jeg fejlmeddelser, at den ikke kan finde en eller anden fil på skrivebordet...
Når jeg går ind i programmer, ligger der en version af antivir i kontrolpanelket, prøver at fjerne den, men så får jeg denne fejl:
Setup could not determine the feature control file or was not able to read
it correctly...
Så hvad skal jeg gøre nu?
Kan jeg installerer et andet antivirus program og så fald hvilket?
Skal være gratis, har ikke så gode erfaringer med AVG....til vista home....
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. januar 2010 - 17:11 #1
mse eller avast.
Avatar billede jimmydk Nybegynder
01. januar 2010 - 17:16 #2
Avg er også et ok antivirus
Avatar billede viggosmor Nybegynder
01. januar 2010 - 17:39 #3
Takker, skulle lige være sikker på et program inden jeg downloadede det, har downloadet Avast, ¨så læg et svar Michael
Avatar billede Caspermathiesen Nybegynder
01. januar 2010 - 19:07 #4
http://www.f-secure.com/da_DK/

Det her må man normalt ikke men du kan lige få key
Client Security 9.00  AKV0-BU4C-1D2R-F0TX-7H97
AV Workstations 9.00  ADRN-QBR6-T2H5-37EJ-586G
Perfekt antivirus,
og nu er det gratis ;)
ps. alle kan snuppe key
Avatar billede eiken Nybegynder
01. januar 2010 - 19:10 #5
NOD32 er også et rigtigt godt antivirus program, som ikke kommer med popup meddelser hele tiden, i modsætning til avast, mse og vvg.
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
01. januar 2010 - 23:25 #6
Microsoft Security Essentials er microsofts eget AV program, og det fungerer glimrende! Det bruger minimalt med ressourcer, og opdaterer automatisk.
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. januar 2010 - 16:09 #7
Hvad har du gang i caspermathiesen? Du kan sgu da ikke sidde og dele nøgler ud til et betalprogram.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. januar 2011 - 18:42 #8
.....