Avatar billede redwildcat Nybegynder
31. december 2009 - 14:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hej, Et program har forstyrret min skærm

Spillet RIP jeg har købt over steam har forstyrret min skærm, da jeg gik ind i spillet for første gang så blev skærmen sort og der stod "intet signal" og den gad ikke at komme ti sig selv, efter lukkede jeg computeren ved at holde sluk knappen inde, men da jeg først åbnede og nåede til det sted hvo man skulle logge ind så kom den "intet signal" skærm igen, så efter lukkede jeg den igen og valgte "fejlsikret tilstand" og fjernet spillet RIP, og lukkede, men det virkede stadig ikke. jeg har prøvet at genoprette computeren til før jeg installeret det spil, men det virkede ikke.
"fejlsikret tilsand" og "fejlsikret tilstand med kommandoprom" virker, men normal og fejlsikret tilstand med netværk virker ikke.
jeg har ikke prøvet at geninstallerer computeren.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, og jeg kan ikke bruge min Vista home premium, før det er væk! er der nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2009 - 14:20 #1
1. Du har valgt en helt forkert kategori.
2. Stationær el. bærbar?
3. Hvis stationær: grafikkort m. el. uden køler?
Avatar billede dogan90 Nybegynder
31. december 2009 - 17:21 #2
LOL overvej lige hvilket emne dit indlæg passer til en anden gang.

Jeg havde det samme problem da jeg prøvede at slette Comodo Firewalls driver. Så virkede min skærm kun i fejlsikret tilstand. Jeg kunne dog godt gendanne computeren til et tidligere punkt og min virker perfekt nu.
Avatar billede redwildcat Nybegynder
01. januar 2010 - 11:10 #3
Tjaa... jeg tænkete ikke helt over kategorien.
jeg bruger en stationær med køler, tror jeg.