Avatar billede guldfisken1982 Nybegynder
30. december 2009 - 20:13 Der er 5 kommentarer

Netgear RND2150 Store torrent problemer hjæææælp

Hej
Jeg har købt mig en Netgear RND2150, men kan ikke få den til at downloade torrent, den går slet ikke igang, når jeg sætter den til.
Jeg har åbnet port i routeren, og jeg har også testet med min vens Dlink nas server, på samme port, og det virker fint med hans torrent, så det må være nogen indstillinger på min Netgear rnd2150, med hvad,,, min ven snakkede noget om, bruger og rettigheder man skulle ind og lave nogen indstillinger i,, men hvor og hvordan gør man det? håber der er nogen der vil hjælpe, er ikke så god til sådan noget :D
Hilsen René
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2009 - 20:42 #1
Brug Simple Port Forwarding til at åbne porte m.m. i din router.
Jeg har lige fået ny router selv, og troede jeg havde gjort det rigtigt, men med Simple Port Forwarding sat til at gør det, så virkede det igen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2009 - 20:42 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. december 2009 - 20:44 #3
P.s.
Husk du skal have statisk IP, ved åbning af porte, så her er endnu et nemt program der kan gøre det for dig: http://www.pcwintech.com/simple-static-ip
Avatar billede guldfisken1982 Nybegynder
30. december 2009 - 21:51 #4
Det´er det samme program jeg har brugt, men det virker ikke :(
Avatar billede guldfisken1982 Nybegynder
31. december 2009 - 09:43 #5
som sagt så skulle routeren være iorden, da min vens nas server (Dlink) virker, men ikke min nas server (Netgear)