Avatar billede wylle Nybegynder
30. december 2009 - 16:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

modern warefare 2. lacker på min pc

hej modern warefare 2, lacker heldt vildt på min pc.

min pc er en:

medion
model-MD 96640
processor-intel(R)core(TM)2 Due CPU  T5550 @ 1.83 GHz
hukommelse(RAM)-3,00 GB
systemtype-32-bit operativsystem
NVIDIA kontrolpanel

nogen der ved hvordan jeg fixer det, nogen siger jeg skal update men ved ikke hvor henne jeg finde disse updates

på forhånd tak...
Avatar billede spijon Nybegynder
30. december 2009 - 16:30 #1
Sæt alt grafik og opløsning ned i spillet.
Din bærbar er ikke optimal til at spille så krævende spil.

Men opdatere din driver på www.nvidia.com mener dit kort er NVIDIA GeForce 9300M G. hent evt http://www.piriform.com/speccy og se hvilke hardware du har i.

Hent directx fra microsoft: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3&displaylang=en

Håber det kunne bruges.
Avatar billede spijon Nybegynder
30. december 2009 - 16:32 #2
Og ja luk andre programmer ned der kører i baggrunden du ikke bruger.
Avatar billede wylle Nybegynder
30. december 2009 - 16:35 #3
okay det prøver jeg og mange tak
Avatar billede wylle Nybegynder
30. december 2009 - 17:13 #4
lukket
Avatar billede spijon Nybegynder
30. december 2009 - 17:27 #5
Det er nu 3 gange du har lukket dit spørgsmål og tager points selv om du har fået svar.

-jeg er personligt ligeglad med points men det er ikke måden at gøre det på bare så du ved det.

Lad din post kører lidt istedet for at oprette nye heletiden - det kunne jo ske at andre kan hjælpe og komme med det svar du søger.

Ang. din besked "tak for hjælpen, er der andet man kan gøre fordi den lacker en lille smule"

Så finders der en masse små tweaks men problemet her er din bærbar og det er begrænset hvor meget bedre det kan blive.

Hvilke OS kører du med "systemtype-32-bit operativsystem" 98/2k/xp/vista/win7?
Avatar billede wylle Nybegynder
30. december 2009 - 17:34 #6
jeg troede ik du vil ha point når du ikke skrev et svar men undskyld da
Avatar billede spijon Nybegynder
30. december 2009 - 17:41 #7
Går nok du :)

Men hvilke OS har du installeret?
Avatar billede spijon Nybegynder
30. december 2009 - 17:57 #8
Du kan starte med at kigge i msconfig og fjerne unødvendige programmer der starte op med din bærbar.

Uninstall programmer du ikke bruger og hold din computer "clean" fra spyware/malware og andet ligegyldigt software.

Så findes der en masse små tweaks som fx at sætte Aero off og andre effekter som bruger hardware-ressourcerne. Der kan du kigge fx her http://titanen.dk/tweak-windows-7-til-netbooks/ og læse lidt mere.

Og ellers kig deres forum der står en masse ang. mulige performance tweaks.
Avatar billede dogan90 Nybegynder
30. december 2009 - 18:06 #9
eller du kan overclocke din CPU, Ram og grafik:) Jeg tror bare ikke din computer kan holde til det.