Avatar billede barry Nybegynder
29. december 2009 - 20:43 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Spørgsmål om køb af bærbar

Hej.

Jeg har gået og ventet lidt på at der kom nogle gode tilbud på bærbare computere, da pengene er små.

Ekspert har denne Acer: http://www.expert.dk/default.asp?state=product_detail&pageid=2193&productid=37299&categoryid=
som jeg syntes er et okay bud. Lidt dyrere end jeg havde håbet, men med en stor harddisk og fint med RAM. Men kan jeg få et bedre tilbud/maskine til billige penge?

Jeg skal bruge den privat, til bl.a. amatør fotoredigering og normalt brug.

Nogle gode råd?
Avatar billede Bargisen89 Nybegynder
29. december 2009 - 20:45 #1
Jeg ville personligt bestille en, hvor jeg selv har valgt hvilke dele der skal i, for du kan ende med at få diverse ting som du aldrig får brug for, som fx. for mange ram/ghz/grafikkort, men som sagt, er det ens egen valg og smag som tæller mest :)
Avatar billede barry Nybegynder
29. december 2009 - 20:53 #2
Problemet er jo at alle tingene skal være kompatible, og jeg har nada forstand på det. Så det skal være en samlet én.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2009 - 21:19 #3
Bargisen89> udover frikaDELLe, hvem tilbyder så det du skriver?
Avatar billede Bargisen89 Nybegynder
29. december 2009 - 21:29 #4
Fønix-computer, der har jeg fået samlet en, for lang tid siden :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2009 - 21:37 #5
Jeg kan ikke se de tilbyder "custom" bærbare?
Avatar billede Bargisen89 Nybegynder
29. december 2009 - 22:42 #6
Ikke nøjagtige, men du kan vælge en hel del selv :)
Avatar billede barry Nybegynder
10. februar 2010 - 12:57 #7
Lukker lige tråden da jeg aldrig fik svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. februar 2010 - 21:31 #8
Du er da heller ikke nem at hjælpe når du ikke selv deltager!!!
Du skriver du ikke fik svar? Hvad er så dette:
Skrevet tir. d. 29. december 2009 kl. 20:45:37| #1
Afvist svar
Avatar billede barry Nybegynder
11. februar 2010 - 10:31 #9
Øh.. John? Det var jo ikke et svar jeg kunne bruge, derefter gik du ind i en diskussion omkring steder der samlede for en, uden at komme med en løsning på mit spørgsmål. Den diskussion gad jeg ikke, så derfor deltog jeg ikke.