Avatar billede mikkle Nybegynder
27. december 1999 - 08:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kommando linje publishering ?

Hej Alle,

Er der nogen der ved om man kan starte en publishering vha. en kommandolinje ? Jeg har et web jeg skal publishere en gang om ugen og kunne dette gøre automatisk, ville det være fantastisk !!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. december 1999 - 13:08 #1
prøv at gå ind i Windows' DOS prompt og skriv FTP

og så sæt dig ind i det FTP program

når du så har gjort det, kan du lave en bat fil der fyrer alle kommandoerne af og så klarer det hele når du klikker på det
Avatar billede mikkle Nybegynder
27. december 1999 - 13:13 #2
Desværre er det ikke aktuelt hvis alle de ting der bliver lavet i FP skal virke...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
27. december 1999 - 13:18 #3
ok, sorry
Avatar billede silberbauer Nybegynder
31. december 1999 - 15:22 #4
Jeg mener ikke, der er nogen måde at styre fp på fra kommandoprompten. Men brug evt. et scriptprogram (winbatch fx), der starter frontpage med navnet på dit web som parameter og dernæst sender tastetrykket for publicering + de nødvendige RETURN eller Y tryk.