Avatar billede mapes7 Nybegynder
29. december 2009 - 17:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Installere soundbar til fjernsyn

Hej eksperter, jeg har netop købt en Philips soundbar model HSB 2313 og er ved at sætte den til min Philips fladskærm (fjernsynet er 2 år gammelt, model 32PFL5322/10). Vi havde fået at vide, at det skulle passe sammen. Imidlertid ser det ud som om fjernsynet ikke har noget 'audio out'... Vi kan i hvert fald ikke få lyden fra fjernsynet via soundbaren. Hvad kan vi gøre? Er det muligt at bruge soundbaren til dette fjernsyn... Alle gode råd modtages med glæde, mvh Maiken
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2009 - 20:20 #1
Er der ikke RCA-phono stik på Soundbaren?
Fjernsynet har 2x RCA-phono til lyd ud.
Avatar billede mapes7 Nybegynder
29. december 2009 - 20:35 #2
Hej, tusind tak fordi du skriver, der er to RCA-phono stik på soundbaren (et rødt og hvidt) og vi har prøvet at sætte det til fjernsynet (der hvor der står 'audio in' bagpå fjernsynet) - der er også et rødt og hvidt stik på siden af fjernsynet (lige under 'headphones', men det virker desværre heller ikke...

Vi kan godt høre fx. usb på den, så selve enheden virker...

Mvh Maiken :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2009 - 21:16 #3
Har kigget på denne her manual:http://www.p4c.philips.com/files/3/32pfl5322_10/32pfl5322_10_pss_eng.pdf
og som du selv skriver er det kun indgange der er bag på tv'et.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2009 - 21:26 #4
http://www.consumer.philips.com/c/hjemmebiograf/hsb2313_12/prd/da/dk/
I morgen efter kl.8:
http://www.consumer.philips.com/c/hjemmebiograf/hsb2313_12/prd/da/dk/ klik Support og vælg i øvre højre hjørne "Tryk for en Live Chat" så får du en suppport medarbejder der kan hjælpe dig.
Har selv prøvet det, og var yderst tilfreds med hjælpen.
Avatar billede mapes7 Nybegynder
30. marts 2010 - 18:38 #5
Tusind tak for hjælpen :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. marts 2010 - 19:57 #6
Hvorfor tog du point selv?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. marts 2010 - 20:55 #7
Ja det er en kedelig tendens.
Har set det i flere tråde andre steder desværre.