Avatar billede sonicmouse Nybegynder
29. december 2009 - 16:09 Der er 3 kommentarer

Flere underfoldere under parameters>interface>min netværksmappe

Goddag. Jeg har for omkring en uge siden installeret windows 7, og jeg elsker det. Men her i dag faldt jeg over noget, som jeg ikke syntes at have set før, inde under Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services
\Tcpip\Parameters\Interfaces\min netværksmappe (den med min IP adresse i den)

Jeg benytter mig af TcpAckFrequency edit'et, så min ping er mindre i spil - hvilket er grunden til jeg faldt over det her. Jeg har et Screenshot her: http://i50.tinypic.com/2w6fn2d.png

Før jeg fik mig windows 7 havde jeg windows XP, og da havde min netværksmappe altså ingen undermapper. Så mit spørgsmål til jer er: Hvad søren gør disse mapper?
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2009 - 16:20 #1
jeg har 2 i win 7 ultimate 32 bit dk

http://i49.tinypic.com/13ydpo1.jpg
Avatar billede sonicmouse Nybegynder
29. december 2009 - 18:26 #2
Nej, hvis du ser godt efter har jeg 3 underfoldere til en af interface's underfoldere, hvorimod du kun har underfoldere til interface
Avatar billede Slettet bruger
30. december 2009 - 08:55 #3
jeg ved godt du har 3

det er det jeg skriver - jeg har 2

billedet var for at du kunne sammenligne