Avatar billede sr6 Nybegynder
29. december 2009 - 10:58 Der er 25 kommentarer

usb nøgle

hej
er der nogen der kan hjælpe mig
med at få mine billeder fra min
comp til en usb nøgle har lavet det
før men nu er det helt væk

mvh
Steen
Avatar billede Blandy Praktikant
29. december 2009 - 11:00 #1
Du sætter din usb nøgle i en usb port. Åbner nøglen på din computer(Denne computer), og så kopier du billederne og flytter over usb nøgle.
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. december 2009 - 11:08 #2
Blandy  nu gjorde du det igen!
Avatar billede Blandy Praktikant
29. december 2009 - 11:12 #3
hvad poko1?
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2009 - 11:14 #4
Blandy det er god skik at bsvare et spm med en kommentar, som spørger vurderer. Det er jo ikke sikkert at din metode er den eneste måde at gøre tingene på.
Avatar billede Blandy Praktikant
29. december 2009 - 11:16 #5
Nej men selvom jeg lægger et "svar, så kan folk bare lade være med at give mig point. Det er sådan set lige meget for mig.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2009 - 11:16 #6
Sr6 Marker de billeder du vil overføre-højreklik og vælg send til-vælg usb drev. Så skulle filerne ligge på usb pinden.
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2009 - 11:17 #7
Så skulle du jo bare lade den stå på kommentar, som er den foretrukne. Så jeg tror okke en meter på hvad du skriver.
Avatar billede Blandy Praktikant
29. december 2009 - 11:24 #8
220661: Du går godt nok op i småting lige nu. Lad dog folk svarer og hjælpe dem der spørger. Jeg skriver ikke til folk for egen vindings skyld.
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. december 2009 - 11:24 #9
Nej og han deltager i diskussioner om emnet og inden for 25 min. gør han det igen det jeg mener er at nogen der eks. kunne give et svar forledes til at tro at der er blevet bedt om et svar og der for ikke går ind på tråden!
Avatar billede Blandy Praktikant
29. december 2009 - 11:29 #10
altså selvom folk sender et "svar", så kan det godt være at andre har et bedre alternativ emd det jeg har givet. Men det virker mega ulogisk, at "svar" funktionen ikke skal bruges når man vælger at svar på vedkomnes spørgsmål.

Men kan godt se at jeg er kommet til at "svarer" før, var faktisk ikke meningen. Men ellers synes jeg at "svar" skal bruges som det er ment til. Nemlig som svar på andres spørgsmål.
Avatar billede sr6 Nybegynder
29. december 2009 - 11:30 #11
tak for svaret men der er ikke noget
usb drev at sende til

sr6
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2009 - 11:37 #12
Hej Steen Når du sætter din usb nøgle i computeren, kan du så se den i denne computer?
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. december 2009 - 11:37 #13
Efter at have googlet på problemet er jeg overbevist om at det er en virus der bliver blandt andet rådet til denne dovnload til løsning af problemet!
http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. december 2009 - 11:38 #14
UPS Skrevet et forkert sted SORRY!
Avatar billede store-morten Ekspert
29. december 2009 - 11:39 #15
Hos mig hedder det "Flytbar disk (H:)"
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2009 - 11:44 #16
Kan måske også være den har mistet kontakten til den. Her er en tråd med en hvor den ikke virkede:
http://www.eksperten.dk/spm/893264#reply_7490290
Avatar billede 220661 Ekspert
29. december 2009 - 11:45 #17
Ad #15 Ja det er ikke sikkert den skriver navn på disk. Det er forskelligt fra model til model.
Avatar billede store-morten Ekspert
29. december 2009 - 11:56 #18
Og drev bogstav "Flytbar disk (H:)" kan variere efter hvor mange drev der er på pcén og hvad der har været tilsluttet tidligere, f.eks. ekstern HD.
Avatar billede sr6 Nybegynder
29. december 2009 - 12:04 #19
Hej
der er ingen denne comp
kun comp men når jeg klikker på
computer er der ingen usb

steen
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. december 2009 - 12:10 #20
Computer er det samme som denne denne comp! hvis du ikke har den vist på skrivebordet så gå ind i start højreklik på computer tryk admistrer diskhåndtering!
Avatar billede store-morten Ekspert
29. december 2009 - 12:16 #21
Den er måske defekt.
Har du mulighed for at prøve med en anden USB nøgle.
Avatar billede Jensen DK Novice
29. december 2009 - 13:29 #22
Prøv en anden USB indgang.
08. januar 2010 - 16:40 #23
Blandy>> ... og det er da vist ikke dig, der bestemmer reglerne her!
08. januar 2010 - 16:41 #24
Rettelse:
Det var selvfølgelig møntet på poko1.

poko1>> ... og det er da vist ikke dig, der bestemmer reglerne her!
Avatar billede sr6 Nybegynder
08. januar 2010 - 19:05 #25
ang problemet er
jeg har billeder på usb men kan ikke se
det der er på usben når jeg kommer det i
sikket på comp har prøvet alt den siger
desktop men der er ingen billeder der
kommer frem