Avatar billede puno Nybegynder
27. december 2009 - 22:29 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

internet virker ikke i browser HJÆLP!!!

hej alle eksperter

vi fik for nylidt ordnet vores internet fordi at der var gået et lyn i det. men efter at vi har fået det ordnet kan min bærbar ikke bruge internet i browsern.

jeg kan godt bruge programmer som steam og msn, kan også godt bruge min browser når jeg bruger programmet ultrasurf. så virker det fint. har prøvet både med google chrome og explorer.

det skal lige siges at vi har 2 stationære com og 5 bærbare og det er kun min der har problemet

takker på forhånd. simon

ps. det er en abook 1590 med windows 7 ultimate 64 bit.
Avatar billede Simo8561 Nybegynder
27. december 2009 - 22:53 #1
Har du prøvet at gendanne din computer? Det plejer at hjælpe på næsten alt. Hvad sker der når du trykker på "Diagnosticer internet forbinnelsen"?
Avatar billede puno Nybegynder
27. december 2009 - 23:13 #2
ja har gendannet den virkede ik

der står bare: fjernenheden eller -ressourcen tillader ikke forbindelsen.
Avatar billede Simo8561 Nybegynder
27. december 2009 - 23:18 #3
Har du prøvet firefox? ELler Explorer 64Bit ?
Avatar billede puno Nybegynder
27. december 2009 - 23:24 #4
ja explorer 64bit men ikke firefox kan det have den store betydning??
Avatar billede Simo8561 Nybegynder
27. december 2009 - 23:31 #5
Tja det kunne vel være en program fejl, men ikke når så mange programmer ikk virker... Hvad har du af antivirus? Måske er det et firewall problem?
Avatar billede puno Nybegynder
27. december 2009 - 23:34 #6
avg antivirus

firewall problem??
Avatar billede Simo8561 Nybegynder
27. december 2009 - 23:37 #7
Jah at det er din computers firewall/antivirus der blokerer forbinnelsen. Så ved jeg ikk helt hvad der er galt :/
Avatar billede puno Nybegynder
27. december 2009 - 23:42 #8
nej virker disværre ikke hvis man deaktivere dem.:(
Avatar billede 50573433 Nybegynder
28. december 2009 - 16:54 #9
Det er ikke altid nok at deaktivere et firewall/antivirus. Det skal simpelthen helt afinstalleres.
Avatar billede TopBasker Nybegynder
28. december 2009 - 21:07 #10
Prøv at tjekke din internet browsers InternetIndstillinger.
Når du får det nye vindue op, skal du vælge fanebladet "Forbindelser" og her vælger du "Lan-indstillinger". Tjek at fluebenet er sat ud for "Automatisk registrering af indstillinger".

Håber det hjælper.
Avatar billede puno Nybegynder
29. december 2009 - 15:09 #11
hej fik min computer mand til at se på det han nulstillede bare browsern

ellers tak for hjælpen
Avatar billede scory Nybegynder
06. maj 2010 - 23:02 #12
Hej, har netop haft præcis samme problem. Internet virkede bare ikke i nogen browsere. Synderen var Norton Internet Security.
Jeg afinstallerede programmet og så virkede alt, det kunne muligvis også være rettet ved at lege med indstillinger og fjerne blokeringer af port 80 / browserne (IE8 og Safari på Vista).

Hilsen
Mikael