Avatar billede mrdemon30 Nybegynder
27. december 2009 - 21:33 Der er 3 kommentarer

Skal have nyt grafikkort

Hej. Jeg har et geforce fx 5600 (256 MB). Og vil godt have et nyt med 512 hvad for et skal jeg købe som passer i mit bundkort. kan ik rigtig finde noget. Hjælp
Avatar billede puno Nybegynder
27. december 2009 - 22:34 #1
måske det ville hjælpe hvis du skrev lidt om computern, pris og hvad du bruger computern til.

der er ingen der kan finde et grafikkort ud fra de oplysninger du har der.
Avatar billede mrdemon30 Nybegynder
28. december 2009 - 01:58 #2
jeg bruger Mest computeren til spil som cod4 og css og sådan noget .men kan et PCI Exprass komme i en anmenlig Sloth eller hvad det nu hedder ?
Avatar billede mrdemon30 Nybegynder
28. december 2009 - 02:01 #3
Glem det med PCI Exprass slef kan det ik det