Avatar billede scheel Nybegynder
27. december 2009 - 20:56 Der er 5 kommentarer

Win 7 + printer der ikke virker

Hej

Min Lexmark Z65 vil ikke virke sammen med Win 7, nogen som har et godt råd?
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2009 - 21:30 #1
Kan kun finde en xp driver og en win 2000 af slagsen.
Prøv at tilslutte printeren, og gå ind i kontrolpanelet og tryk på tilføj hardware. Sæt windows til at søge efter hardware der ikke er installeret. Hvis den finder printeren, så vælg at du har cd, og vælg xp driveren. Et forsøg.

Du har xp driveren ikke, ellers er den her: http://support.lexmark.com/index?page=content&productCode=Z65_COLOR_JETPRINTER&actp=RECOMMEND&id=DR11851&segment=DOWNLOAD&userlocale=EN_US&oslocale=en_US&locale=en
Avatar billede scheel Nybegynder
27. december 2009 - 21:36 #2
Det er skam afprøvet..Vikede sgu ikke
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2009 - 21:59 #3
Hvilke ting har du ellers prøvet. Du kunne jo have skrevet i beskrivelsen hvad du havde prøvet!!!!!!
Avatar billede scheel Nybegynder
27. december 2009 - 22:01 #4
Du har ret..
Har prøvet med de drivere som de tilbyder, har også ladet win selv søge efter noget, men intet har den kunne finde.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2009 - 22:17 #5
Koblet direkte til Win 7 tror jeg ikke jeg har flere ideer.
Men havde man et netværk med flere computere, og msn havde en gammel pc med Xp i overskud, kunne man bruge den som printserver/ekstra lager for de andre. Men det tror jeg ikke er tilfældet i denne sag. Beklager jeg ikke kunne hjælpe dig yderligere.