Avatar billede engberg Juniormester
16. juli 2001 - 18:19 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Hvordan udskriver jeg NEMT flere billeder på én A4 side??

Jeg skal bruge et freeware eller et ubegrændset shareware program til nemt at udprinte ca. 8 billeder på den samme A4 side.

Nogen der ved hvor det kan findes??

K.
Avatar billede bobbedude Nybegynder
16. juli 2001 - 18:22 #1
Sæt dem dog ind i et word dokument og print dem der fra, Ups hvis du da har Word.
Avatar billede engberg Juniormester
16. juli 2001 - 18:30 #2
Jeg hader når folk ikke svarer på mit spørgsmål... Jeg skal bruge et program til at udskrive mange billeder (ca. 200), så Word er ikke optimal til at skulle bøvle med at sætte billederne rigtigt op...

Heller ikke tilnærmelsesvis freeware...
Avatar billede bobbedude Nybegynder
16. juli 2001 - 18:34 #3
jaja undskyld.
Avatar billede francke Nybegynder
16. juli 2001 - 18:56 #4
8 forskellige billeder??
Avatar billede engberg Juniormester
16. juli 2001 - 19:52 #5
Jep alle 200 er forskellige og frem for at udskrive dem alle sammen i A4 størrelse, så skal det blive sådan lidt album\'s agtigt, men en 6/8 stykker på hver A4...
Avatar billede francke Nybegynder
17. juli 2001 - 13:34 #6
Jeg har siddet og rodet lidt med dette fotoprogram og hvis man indsætter en tom baggrund og derefter div. billeder er det lige til at printe ud! Jeg har ikke selv prøvet med Word,så jeg kender ikke forskellen!! ;)http://www.ulead.com/pe/runme.htm
Avatar billede bobbedude Nybegynder
17. juli 2001 - 13:44 #7
francke >> engberg vil jo have at det skal være gratis *fnis*
Avatar billede francke Nybegynder
17. juli 2001 - 17:34 #8
Jeg ved det godt,men jeg havde ikke kræfter til at skrive alt det!! Der er 30 dage til 200 billeder,det må da være nok. Senere kan vi jo finde et andet program!! ;)
Avatar billede michael_johnsen Nybegynder
21. juli 2001 - 13:25 #9
Jeg bruger selv et program fra Arcsoft, der hedder Photoprinter LE (fundet på Tucows).

Det fungerer fint og kan nemt løse opgaven.
Avatar billede engberg Juniormester
24. juli 2001 - 19:31 #10
Jo tak, men det der ligger på tucows er kun en update og det jeg kan downloade fra ArcSoft\'s hjemmeside er der en fejl i (skriver \"corrupt cabin file\")... ÆV!