Avatar billede Visti69 Nybegynder
26. december 2009 - 18:12 Der er 3 kommentarer

Dual boot

Hej eksperten. Jeg har tænkt på at lave en dual boot til windows 7 med mit vista, for at prøve windows 7. Mit spørgsmål er så om jeg kan slette windows 7 bagefter, og få de Gb jeg har formindsket mit drev med, tilbage på dets oprindelige plads. Jeg håber mit spørgsmål giver lidt mening :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
26. december 2009 - 19:13 #1
Har du indstalleret dt på et andet drev eks.D: hvis ja så kan du godt hvilket jeg tror  hvis du så skal udvide igen skal du slette den fysiske partition ikke formatere højreklikke på C: se hvormege du kan udvide!
Avatar billede off-line Nybegynder
26. december 2009 - 19:40 #2
Hvis du vil slippe helt af med dual boot igen, skal det foregå
på en seperat partition. Ellers risikere du problemer.
Har du ikke den ekstra partition, kan du lave den med dette
gratis program. Man skal dig registrere sig for at få nøglen.
http://www.paragon-software.com/home/pm-express/
Ellers brug dette, som ikke kræver registrering:
http://download.cnet.com/Easeus-Partition-Master-Home-Edition/3000-2248_4-10863346.html
Avatar billede off-line Nybegynder
29. december 2009 - 18:59 #3
Afmelder tråden.