Avatar billede dotnow Nybegynder
25. december 2009 - 23:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VMWARE explaning

Kender lidt til VMWARE men er på udkig efter noget dokumentation eller en der kan forklare helt nøjagtigt hvordan det er bygget op og hvad der gør hvad her tænker jeg inde i maven på hosten dvs. watchdog, hostd, service console osv.

pft.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
26. december 2009 - 07:47 #1
vmware.com

inde i maven ????, hvad mener du med det
Avatar billede dotnow Nybegynder
26. december 2009 - 11:14 #2
kender godt vmware.com men tænkte men har ikke lige kunne finde noget det jeg søger der mht. forklaring hvordan det hænger sammen med VMkernal, hostd, watchdog osv. dvs hvad der gør hvad .

Inde i maven mener jeg at jeg er ikke intereseret i info om at man via VC kan vmotion en guest og en masse andre ting kun hvad der sker inde i kernen på hosten.
Avatar billede dotnow Nybegynder
26. november 2010 - 12:32 #3
fandt aldrig svaret derfor dette lukkes