Avatar billede allanthiim Nybegynder
25. december 2009 - 13:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

medion bærbar lader ikke batteriet op.

VI har en ca 10 mdr gammel medion akoya p7610 bærbar som kører vista.
Problemet er at den ikke vil lade batteriet op.
Hvis vi kører musen hen over batteri ikonet så står der
40% tilbage(tilsluttet oplader)
Den vil ikke lade batteriet op, og hvis vi tager lader stikket ud
af pcen så slukker den med det samme uden at køre på batteriet, som viser at der er 40% tibage.
Hvad kan der være galt ?
Avatar billede JArndal Nybegynder
25. december 2009 - 13:40 #1
Mon ikke det er batteriet, der er noget galt med. Hvor gammel er den?
Avatar billede JArndal Nybegynder
25. december 2009 - 13:40 #2
Mon ikke det er batteriet, der er noget galt med. Hvor gammel er den?
Avatar billede JArndal Nybegynder
25. december 2009 - 13:45 #3
Sorry, dobbeltpost.. Min fejl...
Avatar billede allanthiim Nybegynder
25. december 2009 - 14:00 #4
batteriet er ca 8 mdr gammel.(skrev dog 10 mdr i indlæg.
er det ikke lige tidligt nok den er stået af ?
Avatar billede JArndal Nybegynder
25. december 2009 - 14:55 #5
Jo, det tænker jeg også lidt, men jeg har hørt om folk der har været uheldige med et batteri, der ikke holder længe.
Så mit bedste bud må være at sende den til reparation, men det kan være der er en  anden ekspert, der kender medion batterier bedre end mig :)
Avatar billede hanhm Nybegynder
08. august 2011 - 19:40 #6
Har lige prøvet det samme med en næsten ny Akoya - der er strøm på, men den lader ikke. Ringede til Medion Support og fik dette råd: sluk computeren, fjern lader og batteri, tryk 10 gange let på "tænd" knappen, den 11. gang skal den holdes nede 30 sekunder. Herefter lader man den stå en halv times tid, inden man monterer batteri og lader igen. Jeg prøvede det - og det virker !