Avatar billede dueeng Nybegynder
25. december 2009 - 10:43 Der er 16 kommentarer

Indlæsning på usb-stick?

Hvordan læser man billeder fra picasa ind på usb stick
Avatar billede pillpopper Nybegynder
25. december 2009 - 11:04 #1
er det selve billede programmet picasa3.6 build 95.25 eller er det picasa Webalbums assistant 3.0 ?
Avatar billede dueeng Nybegynder
25. december 2009 - 11:16 #2
Hej

Det Picasa 3 billedprogram.
Vi vil læse udvalgte billeder fra picasa til et usb stik, som skal bruges i en digital fotoramme.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
25. december 2009 - 11:24 #3
Du tager da vel IKKE point for så LIDT og så fra en NY´´ vel. Hmmm.. jeg syntes der er dårligt karma men det er bare min menning
Avatar billede james_t_dk Juniormester
25. december 2009 - 11:24 #4
jeg ved ikke om man kan men mit bud ville være med Gave CD finktionen.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
25. december 2009 - 11:25 #5
sorry jeg så ikke det var dig
Avatar billede pillpopper Nybegynder
25. december 2009 - 11:27 #6
deddu højreklikker på det billde du vil kopiere ned på dit USB-stik (vil du kopiere flere ned så holder du Ctrl inde samtidig med du vælger de billede du vil kopiere ned på din USB-nøgle) og så højreklikker med musen og der kommer et rulle gardin frem og der sætter du dem op i "send til" og wups de er på dn nøgle.

behold SELV dine point du har jo ikke så mange.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
25. december 2009 - 11:31 #7
Avatar billede pillpopper Nybegynder
25. december 2009 - 14:29 #8
Hvis du ikk kan finde ud af det eller få det til at virke så skal du endlig bare spørge ad.

HUSK PÅ´´ der er INGEN dumme spørgsmål KUN dumme svar:)
Avatar billede 8472 Nybegynder
25. december 2009 - 21:55 #9
Du downloader først billederne til din computer. Dernæst sætter du USB-en ind i computeren - herefter trækker du de downloadede billeder over på USB-en.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. december 2009 - 08:24 #10
1. åben Picasa.
2. marker de billeder du skal have på din USB, brug "shift" til at markere mange billeder der sidder sammen og "ctrl" til at markere enkelt billeder.
3. Klik på "eksporter" nederst på Picasa skærmen
4. Vælg din USB disk (tryk på Gennemse)
5. Vælg "Anvend oprindelig størrelse"
6. Tryk OK.

Billederne er nu på din USB.

8472's svar kan bruges hvis billederne ligger på et Picasa webalbum der ikke er dit
Avatar billede pillpopper Nybegynder
26. december 2009 - 11:48 #11
Hej james_t nu får du den, men jeg vil høre dig ad er det ikke bare lidt tarvligt at tage point for en ny og så en der ikke har såå mange point.

Det syntes jeg det er og desuden er det jo jul:)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
26. december 2009 - 11:50 #12
Her er et link du kan bruge til fremtidige brug.

http://picasa.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=93773
Avatar billede james_t_dk Juniormester
26. december 2009 - 12:02 #13
pillpopper>> nu er spørgsmålet jo ikke lukket endnu!
Avatar billede pillpopper Nybegynder
26. december 2009 - 22:06 #14
I no´´et er fordi jeg kan se du havde lagt et svar.og så med alle dine point:)
Men der er noget jeg ikke forstå og det er der er 3 personer der har lavet et kommentar/svar når der allerede er en der er igang med at hjælpe. Desuden må vi ikke håbe spørgeren er blevet forvirret for det bliver man med alle de forskellige kommentar.

Derfor ser man ikke så meget hjælp fra min side for jeg vil ikke blande mig hvis der allerede er en i der er startet på at hjælpe en i et spørgsmål.

Godt nytår.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. december 2009 - 09:14 #15
pillpopper. der er altid flere der hjælper på eksperten!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
27. december 2009 - 12:13 #16
Dueeng. du kan se din version af Picasa under "Hjælp -> Om"