Avatar billede webrunner Nybegynder
16. juli 2001 - 16:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Annonce \"forum\"

Jeg prøver igen.
Leder efter et annonce \"forum\" hvor man kan linke til eventuelle billeder af det man vil sælge/købe/bytte. Helst et uden bannere og pop-up, men det er nok svært.

mvh
Avatar billede zhatten Nybegynder
16. juli 2001 - 17:19 #1
Annonce fordum til hvad ?
Alt muligt kan du jo prøve Den Blå Avis :o)
www.dba.dk
ellers må du lige sige om det er et annoce forum for hunde eller hvad ?
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. juli 2001 - 17:27 #2
Jeg kender ikke nogle gratis, vi har lige fået lavet et i ASP - den kan du nok købe af vor udvikler hvis du er interesseret.

http://www.photodk.com/classified/

Siden er tom endnu - da vi er igang med en renovering
Avatar billede zhatten Nybegynder
16. juli 2001 - 17:33 #3
ja spm. er om du vil have et forum eller bare have en url til et sted hvor der er et.
Avatar billede webrunner Nybegynder
16. juli 2001 - 22:12 #4
Jeg leder efter noget der nok hedder \"Classified Ads\", som ligger på udbyderens server. Det fungerer på den måde at folk kan sætte en annonce på, med et tilhørende billede.
Jeg har fundet et par stykker, men de er ikke helt hvad jeg søger:
http://scripts.cgispy.com/classifieds.cgi?user=mike

De bliver overplastret med et kæmpe banner i toppen, og det ville jeg gerne undgå. Hvis i kender et hvor det irreterende banner ligger i bunden, er det ok.
Det skal kunne bruges på den måde at siden kommer til at ligge i et framesæt på min side.

fotograf - Jeg kan ikke lægge det hos min udbyder, og desuden har jeg ikke penge til at købe et, men ellers tak.

Håber i nu forstå hvad jeg taler om :o)

mvh

Avatar billede webrunner Nybegynder
18. juli 2001 - 18:39 #5
Jeg finder noget selv.

mvh