Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
21. december 2009 - 17:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Valg af bærbar

Hej.

Jeg har søgt en del efter en bærbar computer med win7, DDR3-ram, og SSD-disk. CPU er mindre vigtigt, må dog godt være en ULV-type. Jeg har fundet nogle enkelte på edbpriser.dk med enten det ene eller det andet, men som regel kommer de med Vista, eller også uden SSD.

Findes der en løsning som jeg efterspørger? - Jeg ville gerne undgå at købe en SSD eller win7 "ved siden af", da jeg frygter at det bliver en meget dyr løsning.

Jule og nytårshilsner
V.
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
21. december 2009 - 18:09 #1
Det skal lige siges at jeg har fundet denne her, men synes at den prismæssigt er lige i overkanten:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=672049
Avatar billede egidiussen Nybegynder
21. december 2009 - 19:45 #2
Hejsa
Personligt ville jeg vælge en uden SSD disk og måske så opgradere senere hvis man har lyst.
Jeg fandt en enkelt hos Dell som kunne udbygges med SSD-disk (koster lige knap 10.000):
http://www1.euro.dell.com/dk/da/hjemmet/Bærbare-pc'er/laptop-studio-xps-16/pd.aspx?refid=laptop-studio-xps-16&s=dhs&cs=dkdhs1
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
22. december 2009 - 21:42 #3
Ok, tak. Lægger du det som et svar?
Avatar billede egidiussen Nybegynder
23. december 2009 - 12:44 #4
Ja, naturligvis - hvad faldt valget på?
Avatar billede Peter Nissen Nybegynder
28. december 2009 - 17:53 #5
Jeg venter og ser om den falder i pris. Jeg vil nu have med SSD, så jeg netop slipper for besværet med at opgradere senere. Også da du lidt billigere køber win7 pre-installeret.
Men ellers tak.