Avatar billede jenspedersen Nybegynder
16. juli 2001 - 16:17 Der er 12 kommentarer

Smør

Hej

Hvad fortrækker i at smørre på jeres brød jeg fortrækker kårgården, jeg kan ikke fordrage LÆTTA (det der svenske)

Avatar billede prodic Mester
16. juli 2001 - 16:19 #1
Kærgården er IKKE smør, det er et blandingsprodukt!
Så er den sag afklaret.

Og lad være med at oprette den slags spørgsmål herinde. Det er trods alt et IT-forum.
Avatar billede moroax Nybegynder
16. juli 2001 - 18:22 #2
blandingsprodukt eller smør kærgården SMAGER altså bedre .DOT

OG SÅ HOLD LIGE DE DUMME SPØRGSMÅL HVOR DE HØRER HJEMME www.smør-forum.dk

* Moroax...
Avatar billede prodic Mester
16. juli 2001 - 20:30 #3
Moroax->Jenspedersen aka Xenix er blevet slettet dags dato.
Ham hører vi nok ikke mere fra så...
Avatar billede moroax Nybegynder
16. juli 2001 - 22:03 #4
Hehehe....
Nej vel ?!!..
- Hvor kan du se det henne ??..

Avatar billede prodic Mester
16. juli 2001 - 22:06 #5
http://www.eksperten.dk/spm/89278 - det står nederst. :-)

Moroax->Kool Mini-site. Må man se koden?
Avatar billede moroax Nybegynder
16. juli 2001 - 22:50 #6
Ja-da,
Bare højreklik på siden og kig i koderne *LOL*

- eller kig her:

<font face=\'verdana\' size=5 color=\'#AA33AA\' style=position:absolute;text-align:center;top:100;left:450;width:500;background:#D4D4D4;><br><b>Freelance Web-Udvikler</b><font size=3><br><br>
ASP, VBScript, JavaScript, SQL(Access/Oracle), HTML m.m.<br>Kontakt mig: <A HREF=\"mailto:admin@find1ven.dk\">admin@find1ven.dk</A> <br><br>find.dk (v 2.0)<br>
vaks.dk<br>miljoetag.dk<br><br>
<Font Size=7 color=#4444FF><b>* MoRoax...<br>

>> BRUG DINE EGENE FARVER - eller jeg sagsøger dig !!!...

*GGG*

* MoRoax...

Avatar billede engrob Nybegynder
16. juli 2001 - 23:09 #7
Eller hvad med jeg sagsøger dig MoRoax :)

Nej, jeg bruger det jo ikke længere så der sker nok ikke så meget ved at du gør...
Avatar billede moroax Nybegynder
17. juli 2001 - 01:22 #8
>> Engrob >>

Hehehe...
Mjaa..
Nu VAR DIN version jo ikke HELT som min *GG*
Men jeg MÅ indrømme at DU kom med ideen til at putte style i font tagget (det VAR dig der havde den lille røde tingest ikke ?!!..)

Så hvis jeg nogensinde får penge for dette sender jeg dig en check på 50% o.k.

*LOL*

* MoRoax...

(og indrøm så at min er større end din (var))
Avatar billede prodic Mester
17. juli 2001 - 12:03 #9
Moroax->Jeg takker for Kigget, ville bare lige se hvad du havde rodet dig ud i, siden det ikke var i midten af skærmbilledet. ;-)
Og kigge koder, nej man er vel doven.
Hvilket du jo også er, når du har TYVSTJÅLET det fra engrob. LOL
Avatar billede engrob Nybegynder
17. juli 2001 - 13:25 #10
moroax> Du kunne også lave en div der fyldte 100%. Kan det egentlig ikke misbruges så folk ikke kan se ens point? Men det er da meget sjovt alligevel :-)
Avatar billede moroax Nybegynder
17. juli 2001 - 15:35 #11
>> engrob >>
Hmmm...
Smart, men sig mig lige,
HVAD gør man så når man skal rette i ens \"ting\" ??..
for den starter jo med at vise mini\'en ;-(

*LoOoOoOoL*

Avatar billede speedy Nybegynder
19. juli 2001 - 23:19 #12
man kan vist ikke lave div-tags :)

/SpEeDy