Avatar billede bluglitz Nybegynder
20. december 2009 - 09:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

opgradere grafikkort på gammel medion pc

Selvom jeg har nyformatteret, har opgraderet til 2 gb ram og alle drivere er opdaterede så bliver grafikken aldrig god i denne pc, så overvejde at smide et nyt grafikkort i den gamle pc, selvom den er tudse gammel (men det er bare 2 pc, og har ik lyst til at smide den ud, da den ellers er god)

Men jeg har ikke så meget forstand på alle de forskellige kortstandarder. Der står godt nok på deres hjemmeside at det er pci, men der er jo flere standarder når man søger på fx edbpriser.

Bundkort:  http://www.fic.com.tw/product/motherboard/intel/vc37gv.aspx

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et der kan bruges sammen med dette bundkort?
Avatar billede bluglitz Nybegynder
20. december 2009 - 09:35 #1
Og kan det overhovedet betale sig at smide penge i så gammel en pc?
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. december 2009 - 10:08 #2
Den eneste mulig for indstiks grafikkort er et normalt PCI kort et godt kort er dette
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=497068
Da dit bundkort hverken har AGP. eller PCI Express.
Som PC2 Kan dt da godt betale sig!
Avatar billede bluglitz Nybegynder
20. december 2009 - 10:22 #3
Tusind tak for hjæpen, så vil jeg da bestille det kort.
Skriver du lige svar? :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. december 2009 - 10:30 #4
Held og lykke God jul
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. december 2009 - 10:32 #5
Ps. i øvrigt få du mere ram fordi det indbyggede grafik bruger af dine ram!
Avatar billede bluglitz Nybegynder
20. december 2009 - 10:41 #6
Nå ja det havde jeg ikke lige tænkt over.  Glæder mig allerede til at få den opgraderet.
Avatar billede Jensen DK Novice
20. december 2009 - 13:44 #7
Det er at smide pengene op i luften.
Avatar billede bluglitz Nybegynder
20. december 2009 - 20:29 #8
Hvorfor det?
Avatar billede Jensen DK Novice
21. december 2009 - 06:10 #9
Det kommer i en almindelig PCI sokkel ikke megen virkning, har selv sådan et kort i min ene PC det virker men har set noget som er bedre.