Avatar billede fun22 Nybegynder
19. december 2009 - 19:17 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Nyt firmanavn?

Godaften...

Jeg skal have mig et nyt firmanavn da det jeg har nu ( JTP Development ) er for svært at huske, og mange har problemer med at stave det..

Men så er det lige det med at finde på noget kort og sigende..

Jeg arbejder med programmering i vb.net, både på web og sofware bacis..

Er der nogen der kunne hjælpe med nogne idéer til et firmanavn??

P.s JTP Er mine initialer..
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 19:31 #1
KAn du fortælle lidt mere om dit firme. Udvikling spænder vidt.
Så lidt mere om hvad dit firme laver.
19. december 2009 - 19:42 #2
Ja, det var et lidt skrabet oplaeg.  Jeg skal alligevel vove et bud.  Jeg vil mene at navnet skal vaere unikt/aparte, og kort, og have noget at goere med emnet.  Hvis folk nu kender JTP og det samtidig identificerer ejeren vil jeg foreslaa at beholde det som det unikke element.  Hvis dit speciale er udviklinger i vb.net saa kunne et passende, kort, og traeffende firmanavn vaere JTP-Net.
Avatar billede fun22 Nybegynder
19. december 2009 - 20:02 #3
Her kommer lige lidt mere info :)

Jeg er freelance udvikler, og udvikler stort set alt inden for vb.net.. Det er både små hjemmesider, store hjemmesider og diverse software..
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 20:11 #4
Slogan: Skal det være vb må det være JTP!
Avatar billede fun22 Nybegynder
19. december 2009 - 20:26 #5
Ja den ligger lige til højre benet ;) Men desvære så er domænet jtp.dk optaget..
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 20:35 #6
Man kunne måske unlade P'et og kalde siden jvbt.net??
Firmanavn: JvbTNet alt indenfor vb!
19. december 2009 - 20:39 #7
Hvad saa med domaenet jtpnet.dk?

Spoergsmaalet var om firmanavn.  Hvis vi skal snakke slogan saa tillader jeg mig at bygge videre paa 220661's indlaeg men kortere og saaledes at stavelserne passer saa det for eksempel ville egne sig til det man kunne gaa og raabe paa en demonstration:  "Din VB?  JTP!"  Eller:  "For al VB gaa JTP."
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 20:46 #8
Christian_Belgien: Godt valg. Handler om enitialerne og om hvad firma laver
Avatar billede pletten123 Nybegynder
19. december 2009 - 21:01 #9
JTP net
Avatar billede 220661 Ekspert
19. december 2009 - 21:06 #10
Pletten123 se #3 nederst!!
Avatar billede fun22 Nybegynder
19. december 2009 - 21:08 #11
Ja JTP Net ville heller ikke være dårligt..

Selv har jeg leget lidt med tanken om at fjerne TP og så kalde det J Tech.. Eller J-Tech... ??
Avatar billede fun22 Nybegynder
19. december 2009 - 21:10 #12
Desvære bare optaget :(
Avatar billede Six Nybegynder
20. december 2009 - 02:43 #13
JayTP.net - men måske det ligger for tæt op af jay.net ;)
26. december 2009 - 09:29 #14
fun, er tiden ikke inde til at lukke spoergsmaalet?  Du fik et antal forslag, forventer du flere (erfaringen siger at det er usandsynlig naar spoergsmaalet er en uges tid gammelt og der ikke har vaeret aktivitet i adskillige dage.

Jeg opretter dette som et svar saaledes at det er paa plads hvis du mener at mit indlaeg var nyttigt (og du vil maaske efterlyse svar fra flere brugere ogsaa.)  Men slut det af for god ordens skyld, og saa det ikke laengere staar som aabent i min liste af indlaeg.