Avatar billede jackjakson Nybegynder
19. december 2009 - 17:59 Der er 1 løsning

Hvilket graffikkort?

Hejsa.
Nu er jeg kommet til den beslutning at jeg vil have et nyt grafikkort, men problemet er bare jeg ved ikke noget som helst om emnet.
Jeg har søgt lidt på nettet efter information omkring grafikkort, har også fundet en del, men har ikke rigtig fået svar på mine spørgsmål.
Når man snakker EDB så er der jo mange engelske forkortelser, det er dem som jeg ikke rigtig kan forstå.
Så mine spørgsmål lyder.
Hvordan ved man om et grafikkort passer til ens pc?
-der tænker jeg, strøm, sockel, om den passer til processoren, og alle de ting der nu kan opstå.
Hvordan ved man om grafikkortet er bedre end det man har i forvejen?
-Jeg har fået den forståelse af at jo støre "tal" jo bedre er det, er det rigtig?
Det er de spørgsmål jeg har. Det jeg ville finde mest irriterende er hvis man har købt et kort, og så det ikke virker.

På forhånd tak
Avatar billede jackjakson Nybegynder
01. januar 2010 - 15:44 #1
nå okay.