Avatar billede jenspedersen Nybegynder
16. juli 2001 - 15:38 Der er 4 kommentarer

Olsen-online.subnet.dk

Hej jeg ville høre om i ville komme med jeres vudering af min site www.olsen-online.subnet.dk den er ikke færdig endnu, hvad syntes i om designet osv...

/Jens

p.s. det er mig der laver designet mens det er Michael der laver teksten og har fundet på ideen.
Avatar billede noller Nybegynder
16. juli 2001 - 15:51 #1
Det ser ikke helt vildt godt ud i 1024x768 - den er venstrejusteret.
Avatar billede master_nemo Nybegynder
16. juli 2001 - 16:37 #2
argh!!!.. den musik\"!! LOL.. sq forfæreligt med den musik! :o)

/MN
Avatar billede sand Nybegynder
16. juli 2001 - 17:54 #3
hehe kan du ik finde en bedre version af den der melodi???? Gir master_nemo ret *Gg*
Avatar billede sonne Nybegynder
16. juli 2001 - 18:17 #4
Der er en kedelig grå/hvis kant på dit billede IMG1.GIF

og musaken :-(

Ellers et ganske godt initiativ der ser spændende ud, men se at få fyldt noget indhold på.

Aksel