Avatar billede mrdanielson Nybegynder
19. december 2009 - 13:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Resumé af nyhed :-)

Hej folkens ;-)

Endnu et spørgsmål fra mig;

Kan man via php hente et felt fra en tabel (i mit tilfælde nyheder, og feltet som hedder nyhed) hvor den henter sidste nyhed, og så skriver de første 140 tegn, og lige efter teksten [...] og så et link til den pågældende nyhed? skal være så hvis man skriver en ny nyhed, så opdaterer den, altså altid henter den sidste nyhed :-)

Håber det et muligt.

På forhånd tak :D

Daniel.
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. december 2009 - 13:40 #1
Ja, det kan man godt.
Avatar billede mrdanielson Nybegynder
19. december 2009 - 13:45 #2
Jamen kan du så komme med noget kode?
Avatar billede Ewade Nybegynder
19. december 2009 - 13:50 #3
Avatar billede Rosenkjaer Novice
19. december 2009 - 13:52 #4
Et eller andet sted, så føler jeg mig dum efter at have hjulpet dig andetsteds med det samme problem.

Specielt fordi du åbenbart bare regner med at skulle have al kode kastet direkte i hoved.

Skal du ikke selv lære at kode dine ting? Eller vil du leve hele livet på at få andre til at gøre tingene for dig?

Denne side og lign. er mest beregnet til at få hjælp af "eksperterne", og ikke en side med "lav det for mig" indlæg.
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. december 2009 - 15:44 #5
mrdanielson: Jeg tror du har fået nok hjælp via udvikleren, så at give dig mere info her, hjælper dig jo ikke.
Jeg tror du skal flytte din tråd til OPGAVER, da du ikke virker som typer som ønsker at lave det selv.
Avatar billede mrdanielson Nybegynder
20. december 2009 - 00:40 #6