Avatar billede jyttemode Nybegynder
19. december 2009 - 10:33 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

fjernelse af privat sikkerhedskode

hvordan fjerner jeg den nøgle(kode) som jeg har oprettet og som kræver kode hver gang jeg skal logge på en webside?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
19. december 2009 - 10:40 #1
slet småkagerne (cookies)
Avatar billede jyttemode Nybegynder
20. december 2009 - 12:01 #2
har slettet alle coocies- --- kommer stadig NØGLEN (klassifikationsfilter op som jeg ikke kan fjerne. har prøvet gendannelse som heller ikke gør forskel  den melder at der ikke har foretaget ændring .-så den vil ikke foretage ændring af dato

              TAK for svaret alligevel.      Jytte
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. december 2009 - 12:41 #3
Hej. start internet under funktioner første linie slet browswrdata sæt flueben over alt.
gå i internetindswtillinger fane avanceret nulstil
Avatar billede jyttemode Nybegynder
24. december 2009 - 01:24 #4
Tak for de gode råd-desværre virker ikke på min MEDION
  jeg har slettet br.data sat flueben, nulstillet avanceret  efter genstart kommer alligevel NØGLEN (klassifikationsfilter) for hver Webside eller websted jeg vil ind på.
    temmelig irriterende microsoft drilleri !!!!!?????????
        TAK for tipset  -jeg kan nok bruge den i andre sammenhæng.
Avatar billede vejmand Juniormester
02. januar 2010 - 07:58 #5
Hvis det er i Internet Explorer:

Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Deaktiver.....

PS: Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)