Avatar billede jamola Nybegynder
18. december 2009 - 20:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Efter reinstallering har jeg ingen trådløs forbindelser

Efter at jeg har skiftet harddisk og geninstalleret Windows Vista (64bit) på min Zepto zNote 6625 har vista ikke kunnet finde nogen trådløse netværk. Jeg har derfor ikke kunnet komme på mit trådløse netværk

Mit (trådløse?) netværkskort er:
Broadcom NetLink (TM) Gigabit Ethernet

Jeg har prøvet at opdatere driveren
Windows\System32\drivers\b57nd60a.sys

Kan nogen hjælpe mig?
18. december 2009 - 20:47 #1
Check i ENHEDSHÅNDTERINGEN om alle driverpakker er på plads ?
18. december 2009 - 20:49 #2
Hmmm... Du vender vel tilbage igen ?
Det har du ikke været så flink til i dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/jamola (Dem der ikke er grønne)
Avatar billede jamola Nybegynder
18. december 2009 - 21:04 #3
Hvad mener du med alle driverpakker? Er det alle drivere for alle hardwareenheder?
Avatar billede jamola Nybegynder
18. december 2009 - 21:06 #4
Jeg har udråbstegn ud for "Andre enheder"
Avatar billede jamola Nybegynder
18. december 2009 - 21:30 #5
Jeg lukker
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2009 - 23:21 #6
Hvorfor blev der lukket her?
Avatar billede jamola Nybegynder
18. december 2009 - 23:55 #7
Fordi jeg fandt løsningen. Jeg fik installeret de korrekte drivere.
Avatar billede justrace Novice
18. december 2009 - 23:57 #8
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2009 - 00:03 #9
#5, i så fald burde karise_larry vel have modtaget pointene, da det var ham der fandt løsningen, ikke?
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2009 - 08:09 #10
(1.325 ude)

jeg tror det er det her der menes

#2

hvis du senere vil have hjælp er det nok noget du skal få gjort noget ved.