Avatar billede rend Nybegynder
17. december 2009 - 20:28 Der er 2 kommentarer

Multilanguage software

Hej eksperter

Visse software komme i multilanguage versioner hvor flere sprog er tilgængelige, og det som passer til systemet bliver så automatisk valgt.

I mit tilfælde har jeg windows 7 installeret på engelsk og vil ligeledes gerne have al min software på engelsk, men installere jeg et program som er multilanguage, så bliver det automatisk installeret på dansk.

Hvor kan jeg i windows ændre så den altid vlæger engelsk i stedet for dansk ved installation af denne type software?
Avatar billede falster Ekspert
17. december 2009 - 22:13 #1
Har ikke W 7. Men mit bud er, at hvis du tjekker, at der står "English" overalt her, vil det virke

http://www.mydigitallife.info/2009/05/28/change-display-language-for-windows-7-ui-welcome-screen-system-and-new-accounts/
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2009 - 08:13 #2
du kan gå i options i programmet og der vii du kunne se hvad og hvilke sprog den understøtter men det betyder ikke at alle sprog er med - der kan på producnten ligge andre eller der er kommet nye til.

lad mig stille et dumt spørgsmål
har du tastatur på dansk installeret er det måske derfor