Avatar billede splint Nybegynder
26. december 1999 - 22:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Scannerinstalering

Jeg har aldrig kunnet få min scanner(DEXTRA PALM (hand-held)model:DH-400 C) til at virke. Der er ingen problemer med at instalere softwaren til den. Der får jeg hver gang efter hver af de 3 disketter en besked der siger at "instalationen var en succes". Men når jeg vil til at bruge acanneren får jeg en besked der siger "der er ikke instaleret en scanner".
Computeren er en Compaq 7220. og jeg ved at computeren og scanneren kan bruges sammen.

SPLINT.
Avatar billede fatboy Nybegynder
27. december 1999 - 02:24 #1
"instalationen var en succes" behøver kun at betyde, at softwaren er installeret ok.

Check engang om der er nogen fejlmeddellelser/konflikter under system i kontrolpanelet.
Avatar billede gauntlet Nybegynder
30. december 1999 - 20:26 #2
ja, eller find noget free/share/abadon-ware scanner software på nettet, og prøv med det.. det er værd at prøve.

mvh Gaunt
Avatar billede gauntlet Nybegynder
30. december 1999 - 20:27 #3
øj.. ret selv stavefejl, i det jeg skrev før ;)
Avatar billede bromer Nybegynder
06. januar 2000 - 21:57 #4
Gå ind i dit kontrol panel og vælg "tilføj ny hardware". Når du har fundet din scanner burde den virke.
Avatar billede fatboy Nybegynder
07. januar 2000 - 03:44 #5
Hvilken forbindelse har du mellem pc-en og scanneren? Parallen port/seriel port/usb... Hvad?
Avatar billede theguy Nybegynder
07. januar 2000 - 19:45 #6
Prøv at kigge under dit system, hvis den er mærket med gul under andre enheder så, slet denne , endvidere derefter går du i kontrolpanelet, og tilføjer ny hardware, du skal ikke søge efter ny hardware, tværtimod du skal sige du har diskette, og indsætte din softwarediskette, så skulle den være i vinkel!!!
evt spørgsmål, blot mail mig!!!! god fornøjelse