Avatar billede coolby Nybegynder
17. december 2009 - 12:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

high quality billeder hvor henne

Hej

jeg søger en hjemmeside hvor man kan hente HQ billeder og de skal være rimlig store over 3000x?????  hvis det kan lade sig gøre.

Noget ala store palakter.
Avatar billede nickwan Nybegynder
17. december 2009 - 12:48 #1
altså du kunne jo søge på billeder i google? ude til venstre der kan du vælge "større end" og så bare vælge 3264x2448 eller større hvis det er det du har brug for?
Avatar billede Gothersgade Nybegynder
17. december 2009 - 12:59 #2
Der findes en side hvor du kan finde en masse High Res billeder, men du kan ikke søge på noget. Der er hvad der er, du kan tilgengæld godt anmode om noget, men det er ikke sikkert der kommer noget af den grund. Ved ikke om du kender siden, men den er ik så velset i rundt omkring på nettet :D Så gå ind på den, hent dine billeder og forlad den igen, specielt hvis du er på arbejde. Siden er nemlig NSFW.
Avatar billede Gothersgade Nybegynder
17. december 2009 - 12:59 #3
Avatar billede coolby Nybegynder
17. december 2009 - 13:01 #4
kanon den havde ikke lige set :) et svar
Avatar billede coolby Nybegynder
17. december 2009 - 13:02 #5
nice et svar :)
Avatar billede nickwan Nybegynder
17. december 2009 - 13:46 #6
hvem vil du have svar fra? ;)