Avatar billede madser22 Novice
16. december 2009 - 23:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

afspiller ikke lyd fra nettet

Hejsa.

Jeg har et lidt mærkeligt problem.

Jeg skulle prøve nogle højtalere til min barbare computer. Jeg puttede det lille jackstik foran på computeren og der kom lyd ud. Efter jeg har taget dem ud afspiller computeren ikke lyd fra nettet, det vil sige at lyd fra nettet. Hvis jeg afspiller en en mp3 fil fra computeren, så virker alt fint.

Er der nogle der ved hvad det kan være? Jeg har tjekket om der er flueben i "afspil lyde fra websider" og det er der. Jeg ved ikke om det overhovedet er relevant.

Håber i kan hjælpe.

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede madser22 Novice
16. december 2009 - 23:52 #1
hejsa.

det virker lige pludselig, aner ikke hvad det var. De er sku mærkelige nogle gange de computere, nå men lukker spørgsmålet igen.
Avatar billede silleren Nybegynder
03. juni 2010 - 19:23 #2
hm.... hvor er det egentligt at du finder det sted hvor der står "afspil lyde fra websteder"? for jeg har det samme problem... og måske det kunne hjælpe.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2010 - 19:27 #3
Hvis det er i IE8

Funktioner -> Internetindstillinger -> Avanceret
Avatar billede silleren Nybegynder
03. juni 2010 - 21:13 #4
hm.... neej.... det er lige meget, fandt det til sidst, men det virkede ikke.... nogen der kan hjælpe??
Avatar billede vejmand Juniormester
03. juni 2010 - 21:20 #5
Opret et nyt/dit eget spørgsmål, dette er lukket for længst.  :-)
Avatar billede silleren Nybegynder
04. juni 2010 - 10:11 #6
okay takker... ^^