Avatar billede Zeni90 Nybegynder
16. december 2009 - 17:02 Der er 2 kommentarer

Forkert e-mail

Hej "eksperter" :p

Her forleden højreklikkede jeg på min venindes msn-navn for at sende en mail til hende, men e-mailen, den ville sende til, var ikke den samme som min venindes oprindelige. Jeg spurgte hende, om det var en alternativ e-mail, men det var ikke en hun før havde hørt om. Det fik hende til at give mig hendes adgangskode, for så at jeg kunne få den forkerte e-mail fjernet. Jeg loggede på www.hotmail.com og prøvede msn-indstillinger men uden held. En halv time senere højreklikke på hendes navn igen, og denne gang stod hendes rigtige e-mail der.
Mit spørgsmål er så: WHAAAT!? Hvordan kan det lade sig gøre? Og er det muligt, at der på MSN-messenger er vist en hel anden e-mail, når man højreklikker på ens navn, end ens rigtige?

Vh Zeni
Avatar billede justrace Novice
20. december 2009 - 00:38 #1
Jeg kan ikke komme med bud på hvad det har været, men jeg hører om flere og flere der får hacket deres password, så jeg vil kraftigt anbefale hende at få skiftet koden.

Dem der hacker bruger den til at sende en masse spammails.
Avatar billede Caspermathiesen Nybegynder
23. december 2009 - 00:29 #2
Hvis hun har downloadet meget fortiden kan det godt være en hacker,
Du skal jo aktivere deres RAT-server fra din computer,
og det er umuligt at få den ind, hvis hun ikke har downloadet.

__________
Og det er ligemeget om hendes antivirus er sat til, da hackere cryptere deres servere med et hacking-software tilegnet til at gøre virus/servers undetecteble.
_/Casper