Avatar billede kvadrat Nybegynder
16. december 2009 - 15:31 Der er 3 kommentarer

macbook pro tastatur og pad virker ikke

lige pludselig virker mit tastatur og mousepad ikke på min powerbook.
der er ingen respons overhovedet. har prøvet at genstarte og tage batteriet ud som jeg så andre anbefale i en anden tråd.

jeg køre os x.
håber i kan hjælpe.
Avatar billede kvadrat Nybegynder
16. december 2009 - 15:32 #1
mener selvfølgelig macbook pro. ikke powerbook,
Avatar billede macintosse Nybegynder
16. december 2009 - 20:31 #2
Hvis du har et ekstra tastetur som du kan sætte til, kan du prøve at zappe din p-ram.

Under opstart holde ALT+P+R nede hvorefter der kommer en start lyd, du skal blive ved med at holde tasterne nede til du har hørt mindst 3 start lyde.

Håber det hjælper.
Avatar billede kvadrat Nybegynder
29. april 2010 - 11:30 #3
for god orden skyld:

fandt ud af det kunne klares ved at ligge en lille klump papir under batteriet så den holder en lille ledning nede!

meget besynderligt... men det virker!