Avatar billede jonas_h Nybegynder
16. december 2009 - 15:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VS2008, WebSite og sti i browseren

Jeg skal vedligeholde et gammelt vb.net site, og er derfor i gang med at få sat diverse udviklingsmiljøer op.

Det er som sagt gammelt, og er lavet et "Visual studio Web Site" project. Nu har jeg så langt om længe fået lavet det og jeg kan køre det på min localhost. Problemet er, at løsningens navn står i url'en: http://localhost:52836/SOLUTIONNAME/default.aspx

Dette går ind og påvirker alle referencer. F.eks. CSS-filer som er refereret som "/styles/screen.css" virker ikke længere da roden nu er det niveau under hvad den burde.
Avatar billede keysersoze Guru
16. december 2009 - 15:42 #1
i properties for dit projekt har du en property jeg ikke kan huske navnet på - men værdien er /SOLUTIONNAME og den skal du ændre til bare /
Avatar billede jonas_h Nybegynder
16. december 2009 - 16:57 #2
Det var under "Virtual Path".. Jeg havde lukket property-vinduet, så jeg har slet ikke set den mulighed til at starte med :)

Tak for det!