Avatar billede Anders_Deleuran Nybegynder
16. december 2009 - 14:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Professionelt, stabilt webhotel med god kundeservice søges - nogen bud?

Hej

Jeg søger et professionelt webhotel, med rigtig god oppetid og gode tekniske muligheder/funktioner. Det er til vores firmahjemmeside, som har nogle små undersider liggende samtidig.

Det er vigtigt at udbyderen yder god kundeservice og support - og samtidig er parat til at hjælpe hvis man har spørgsmål.

Krav er som følgende: PHP, MySQL, daglig backup og gode vilkår for installation af Joomla! 1.5.x - Mail er ligegyldig, da vi selv hoster dette.

Mit eget bud er Wannafind som udbyder, og deres webhotel "Business" til 149,- i måneden. De virker som et reelt firma, med godt ry, og gode muligheder for support.

Har i andre eller bedre bud? Prisen er ikke så vigtig, om det er 100,- eller 400,- i måneden...

Har i nogle bud eller anbefalinger?
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
16. december 2009 - 14:46 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
16. december 2009 - 14:49 #2
tag http://www.dandomain.dk/produkter/webhotel.html
model Pro eller Komplet - de har det hele.
Avatar billede Anders_Deleuran Nybegynder
16. december 2009 - 14:54 #3
Tak for budene, har I professionel baggrund/erfaring med disse udbydere? Umiddelbart virker Dandomain også som et meget velrenommeret firma med godt ry. Dog har Wannafind længere telefonsupport tid fra kl. 8-17 mandag til torsdag, hvilket jeg vægter højt... Har I bedre bud?
Avatar billede agni Nybegynder
16. december 2009 - 15:27 #4
Så skal du uden tvivl bruge www.scannet.dk,
vi har brugt det i flere år (webbutik)
og de har en perfekt support
Avatar billede Anders_Deleuran Nybegynder
17. december 2009 - 09:24 #5
Hej Agni

Super - Ja, der er ikke meget plads, men de har til gengæld support frem til kl. 24.00 og vagttelefon :)

Skriv et svar så får du points :)
Avatar billede agni Nybegynder
17. december 2009 - 16:19 #6
Held og lykke med projektet.
Nej, der er ikke meget plads, og er det ikke support man vægter højt, er det måske heller ikke der man skal lægge sine penge.
Avatar billede Anders_Deleuran Nybegynder
17. december 2009 - 20:03 #7
Hej Agni

En lille sidekommentar - jeg har kontaktet Scannet i dag, og de sagde at om cirka en uges tid opgraderer de alle deres hoteller, så de har 5-10 gange mere plads end nu. Så er det sku okay :)