Avatar billede SuperP Nybegynder
16. december 2009 - 13:47 Der er 4 kommentarer

Billede/Video-Gallery med upload (mySQL)

Hej...
Jeg har ledt længe efter et færdigt gratis script jeg kan bygge videre på. Det skal indeholde billede/video-gallery med statistik og bruge mySQL som database.
Der må gerne være en funktion så brugere kan uploade billeder og små videoer.

Nogen der kender til en god side hvor jeg kan kigge eller nogen der måske har et direkte link?

Den grafiske del behøver ikke være der, laver det hele om alligevel :-)
Avatar billede repox Seniormester
16. december 2009 - 18:36 #1
Det er jo ikke bare 'et script'... det er jo et færdigt community system... har du prøvet at kigge på hotscripts.com?
Avatar billede SuperP Nybegynder
16. december 2009 - 19:01 #2
Min fejl, mener selvfølgelig et komplet system.

Jeg har fundet Image Manager på:
http://www.sciretech.com/index.php?module=software_products&content=image_manager_download
Men det er kun en trial, men systemet er faktisk også perfekt. Der behøver nødendigvis ikke være alle de samme funktioner.
Avatar billede repox Seniormester
16. december 2009 - 19:13 #3
Jeg kan ikke rigtig kommentere andet end at du må lede videre (medmindre andre her kender noget som kan opfylde dine krav) hvis det skal være gratis...
Avatar billede SuperP Nybegynder
16. december 2009 - 21:45 #4
Så fandt jeg en masse. Smider linksene op, så andre kan få glæde af min søgning :-)