Avatar billede DennisChristina Nybegynder
16. december 2009 - 11:00 Der er 5 kommentarer

Langsom harddisk

Hej.

Jeg har en Acer computer.. Det er en 2.0ghz med 3gb ram. Og en harddisk på 140gb. Men den er utrolig langsom. Man kan hele tiden høre at harddisken tænker helt vildt. Hvordan får jeg den hurtigere?
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. december 2009 - 12:04 #2
Du har 2 tråde igang med det samme emne
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. december 2009 - 21:05 #3
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/DennisChristina

Du skal vist selv optimeres... Kigger du lige på dine gamle spørgsmål? Det er så træls at hjælpe, og så skider folk på hjælpen ved ikke at vende tilbage til sine spørgsmål ...
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2009 - 07:33 #4
desværre er det mere reglen end udntagelsen.
de skriver stolpe op og ned men når der skal afsluttes hører man ikke en lyd mere.

det kunne godt være vi der GIDER skrive til folk skulle stramme mere op bare der ligger 2 uafklarede spørgsmål - bare skrive at hjælp får de ikke med mindre de lukker spørgsmålet.
Avatar billede Poko1 Ekspert
17. december 2009 - 12:37 #5
Hej jeg kan kun give jer ret!men der kan jo være der er gået helt kuk i den? det sker jo, men efter nogle dage fjerner jeg tråden fra overvågning