Avatar billede larsjansen Nybegynder
15. december 2009 - 17:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Linke videoklip i flash via buttons?

Hej alle

Jeg sidder med 10 individuelle videoklip.

Dem vil jeg gerne sætte sammen således, at når første videoklip er afspillet, så skal jeg via en button afspille næste klip.

Jeg ha fulgt diverse video tutorials på youtube, men de starter ikke fra scratch, ligesom de ikke formår at formidle i punkter hvad jeg skal gøre.

Så, er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg linker 2 videoklip sammen via en button?
Avatar billede hmanback Nybegynder
17. december 2009 - 13:44 #1
Snakker vi AS2 eller AS3? Hvor meget erfaring har du med Action Script?
Avatar billede larsjansen Nybegynder
17. december 2009 - 15:43 #2
Hej

Jeg har løst opgaven :)

Men ellers tak for interessen. Læg du bare et svar, så får du pointene...
Avatar billede hmanback Nybegynder
17. december 2009 - 16:30 #3
Nap dem selv...
Avatar billede larsjansen Nybegynder
22. august 2011 - 16:00 #4
Svar