Avatar billede kbirk Nybegynder
15. december 2009 - 09:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger smart og gratis Ajax funktionskald

Hejsa
Jeg har siddet lidt og rodet med ajax på det sidste. Jeg har bygget lidt videre på de eksempler jeg har fundet på nettet og det virker fint. Men nu skal jeg til at lave kald til flere forskellige webservices, og har brug for en færdig og allerede testet funktion.

Kender i til et Ajax API som gør det muligt at kalde en funktion med sin url, som så returnere et xmlobjekt, som er svaret fra servicen?

På forhånd tak.

/Kasper
Avatar billede fant0mas Nybegynder
15. december 2009 - 18:34 #1
Avatar billede kbirk Nybegynder
16. december 2009 - 09:43 #2
Lige hvad jeg manglede.. Mange tak..
Avatar billede fant0mas Nybegynder
16. december 2009 - 17:56 #3
Jeg har ikke selv arbejdet så meget med jQuery, men efter hvad jeg hører, så hælder folk mest hertil.