Avatar billede pnr Nybegynder
14. december 2009 - 08:22 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Validering for at undgå fejl Ugyldigt tilbagesendelses- eller tilbagekaldsargument

Jeg har et textarea på mit site hvor jeg har nogle problemer med at folk indtaster HTML tags, det betyder at når siden submittes kaster den fejlen: Ugyldigt tilbagesendelses- eller tilbagekaldsargument....
Da det ikke giver nogen mening at folk indtaster HTML tags, vil det være fint hvis jeg kunne validere for dette, Men hvordan kan jeg validere for om brugeren har indtastet HTML tags?
Avatar billede dork Nybegynder
14. december 2009 - 14:57 #1
Umiddelbart kender jeg ikke lige nogen metode for at gøre dette. Men vis du sætter validaterequest="false", så får du ingen fejl.
Og hvis du så indsætter Server.HtmlEncode(string); på. Så vil den erstatte < og > med nogle andre tegn, og der ved vil der ikke komme fejl så vidt jeg ved.. :)

Men hvordan man validater har jeg ikke lige svar på. Det kræver vel at man skal lave noget RegularExpression.
Avatar billede pnr Nybegynder
05. august 2010 - 10:06 #2
lukker igen
Avatar billede pnr Nybegynder
05. august 2010 - 10:06 #3
smid et svar dork så får du lidt point for din tid
Avatar billede dork Nybegynder
06. august 2010 - 23:04 #4
Jeg takker