Avatar billede dejligeanders Novice
12. december 2009 - 23:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder jeg en gratis converter til pdf

Hej Eksperter

Jeg har brug for et program, der kan konvertere word-filer til pdf. Jeg har windows 7. Jeg har allerede cutewriter, der kan udskrive dokumenter som pdf fra word. Men har mange filer liggende som jeg gerne vil have konverteret. På min gamle computer med windows xp kunne jeg bare højre-klikke og trykke konverter til pdf, det var en fornøjelse:) Hvordan får jeg så jeg kan det i windows 7?
Avatar billede dejligeanders Novice
13. december 2009 - 20:43 #2
Har prøvet linkene, men ingen af dem virker. Cutewriter har jeg allerede og converter virker tilsyneladende. Den skriver at jeg ikke har installeret en adobe printer når jeg forsøger at højreklikke og skrive converter til pdf
Avatar billede TopBasker Nybegynder
30. december 2009 - 00:41 #3
Du kan også præve doPDF
Avatar billede dejligeanders Novice
02. oktober 2010 - 09:13 #4
Lukker tråd