Avatar billede pesa Nybegynder
11. december 2009 - 19:47 Der er 4 kommentarer

Min computer fryser ved upload af større filer

Hej Eksperter

Min computer fryser når jeg uploader filer over en hvis størrelse. Jeg har ingen problemer med at uploade små filer, men så snart de bliver lidt store fryser min computer og jeg bliver nødt til at genstarte (den fryser helt - dvs. jeg kan ikke engang komme ind i joblisten). Er endnu ikke helt sikker på om den konsekvent fryser ved en bestemt størrelse men har netop oplevet at den sagtens kan uploade 100 KB billedefiler til mit website. Ved 200 KB filen fryser den imidlertid (har nu prøvet fem gange). Jeg har et lignende problem med vedhæftning af filer til min mail og upload af billeder til diverse online sites.

Hvad kan der være galt?

På forhånd tak!
Avatar billede pesa Nybegynder
11. december 2009 - 19:55 #1
Jeg benytter til info filezilla som ftp og gmail som mailprogram.
Avatar billede pesa Nybegynder
20. december 2009 - 18:48 #2
Og jeg har nu fundet ud af at den kun fryser når jeg arbejder trådløst. Tilslutter jeg internetforbindelsen direkte til min bærbar er der ingen problemer! Hvad kan det være der er problemet?
20. december 2009 - 20:04 #3
(Check/opdatér driver til WLAN/Trådløs modtager.. ?)
02. januar 2010 - 22:00 #4
(Hvad endte denne med ?)