Avatar billede schaefer Nybegynder
10. december 2009 - 23:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søgning i excell

Det lyder måske umiddelbart som en nem opgave, og måske er den det også for dig. Da jeg selv ikke har nogen anelse om sværhedsgraden vil jeg lade det være op til eksperterne at vurderer det.

Jeg har et excell ark hvor der på X og Y er indsat tal fra 1-5000
Jeg vil gerne have en søgefunktion lagt ind hvor man i det samme kan søge på x og y og så blive transporteret ind i arket udfor respektive x og y værdier.

Eksempelvis kunne det være at jeg hurtigt ville hen til
x;3424 y;4703 så skrev jeg blot det ind og vupti er jeg der i arket.
Det ville være optimalt hvis søgeboksen fulgte med rundt på arket, men jeg er skeptisk overfor om det overhovedet kan lade sig gøre.

På forhånd tak :-)
Avatar billede mugs Novice
11. december 2009 - 08:58 #1
Dette er Access kategorien. Jeg tror du har bedre held, hvis du lukker dette spørgsmål, og opretter det igen i Excelkategorien.
Avatar billede schaefer Nybegynder
11. december 2009 - 09:08 #2
du har ret, ved ik hvorfor jeg fik oprettet den det forkerte sted :-S tak for din henstilling mugs.