Avatar billede ichr Nybegynder
09. december 2009 - 07:45 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mangler jeg driver

Jeg har fået ny computer, men er løbet i et problem med outlook express. Det går hurtigt nok med at hente mails ned, men det tager en evighed at slette en mail. Mangler jeg en driver eller hvad er der galt?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. december 2009 - 07:58 #1
Hmmm, det lyder nok nærmere som om dit anti-virus program driller.
Hvilket anti-virus bruger du?
Avatar billede ichr Nybegynder
09. december 2009 - 08:02 #2
Jeg bruger Bullguard
Avatar billede vejmand Juniormester
09. december 2009 - 08:14 #3
Du skriver at du har fået ny computer.
Var problemet der helt fra starten?
Og hvilket styresystem bruger du?
Avatar billede ichr Nybegynder
09. december 2009 - 08:17 #4
Jeg bruger XP Home, og ja problemet var der fra starten. Men jeg satte også bullguard op før mailboksen, hvis det har noget at sige.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. december 2009 - 08:21 #5
Jeg ved ikke om det har nogen betydning, jeg har aldrig prøvet Bullguard.
Men det lyder som et Anti-virus problem.....
Har du evt. mulighed for at afinstallere programmet, og se om det hjælper?
Og så installere igen efterfølgende.....
Avatar billede ichr Nybegynder
09. december 2009 - 08:26 #6
Ja det burde jeg sagtens kunne.
Det prøver jeg, og vender så tilbage med et svar om det virker.
Avatar billede ichr Nybegynder
09. december 2009 - 09:38 #7
Det ser ud til det virker. Men der er til gengæld opstået et andet problem nu. Jeg kan sagtens modtage mail, men ikke sende nogle ud. Kan det have noget med antivirusprogrammet at gøre?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. december 2009 - 10:23 #8
Kommer der en fejlmelding?

Hvis problemet er opstået nu, hvor du har geninstalleret anti-virus programmet, er det nok her vi skal søge løsningen. Kender desværre ikke til Bullguard, men vi må se på det....
Avatar billede ichr Nybegynder
09. december 2009 - 10:28 #9
Faktisk opstod problemet lige inden jeg afinstallerede bullguard. Så jeg ved ikke om det er det program der er skyld i alt balladen. Desværre ved jeg selv alt for lidt om computerproblemer.
Avatar billede ichr Nybegynder
09. december 2009 - 11:43 #10
Nu ser det hele ud til at virke igen. Tusind tak for hjælpen
Avatar billede ichr Nybegynder
09. december 2009 - 11:44 #11
Ups det var jo ikke mig der skulle lægge et svar. Vil du gøre det vejmand, så du kan få dine velfortjente point :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
09. december 2009 - 12:07 #12
Velbekomme, svar kommer her.  :-)