Avatar billede HD555 Nybegynder
08. december 2009 - 18:57 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Oversættelse af mindre tekst

Jeg har brug for hjælp til oversættelse af nedenstående tekst til engelsk.

Jeg har selv prøvet med Google. Den gør det ikke godt nok. Har brug for en _perfekt_ oversættelse.

Tekst:

Skulle du efter at have læst denne side have en ide om hvad der måske kan være i vejen med mig - eller har du spørgsmål til noget af det jeg skriver - hører jeg meget gerne fra dig!
Du er også meget velkommen til at skrive med relevante kommentarer.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Tekst slut.
08. december 2009 - 19:40 #1
Her er mit bud:

Should you after having read this page have any clue as to what could be the matter with me - or if you have any questions to that which I write - I would appreciate hearing from you.  You are also very welcome to make any relevant comments.

I thank you in advance.

Greetings
Avatar billede HD555 Nybegynder
08. december 2009 - 20:18 #2
Hmm ... Den syntes jeg ikke rigtig fungere, når jeg læser den. Så syntes jeg faktisk Googles ser mere rigtig ud:

Should you, after reading this page have any idea of what might be wrong with me - or do you have questions about some of what I write - I would very much like to hear from you!
You are also very welcome to write with appropriate comments!

Thank you in advance.

Sincerely

?
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
08. december 2009 - 20:23 #3
Den som Christian linker er faktisk meget fin.

Jeg ville nok erstatte den med:

Should you after having read this page have any clue as to what could be the matter with me - or if you have any questions to that which I write - Would I appreciate hearing from you.  You are also very welcome to make any relevant comments.

I thank you in advance.

Greetings

Men jeg er ikke helt sikker på, om Christians er bedre.

Should you after having read this page have any clue as to what could be the matter with me - or if you have any questions to that which I write - I would appreciate hearing from you.  You are also very welcome to make any relevant comments.

I thank you in advance.

Greetings
Avatar billede HD555 Nybegynder
08. december 2009 - 20:49 #4
Hvorfor bruger i ordet "clue" i sedet for "idea"? Det sidste er jo rent faktisk tættere på "ide", som står i den danske tekst. Hvorfor mener i clue er det rigtige at benytte?

Så kan jeg se i ikke er helt sikre på at det i skriver er helt korrekt. Det jeg skal bruge er som nævnt en _perfekt_ oversættelse.
Det er ikke for at være besværlig. Er bare et must, set i forhold til hvad det skal sættes sammen med.

Modtager gerne flere forslag (eller kommentarer til ovenstående).
Avatar billede HD555 Nybegynder
08. december 2009 - 23:40 #5
Der må da være nogen som kan oversætte dette fejlfrit!??
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
09. december 2009 - 11:41 #6
Prøv, at smide min tekst ind i Google Translate ;)
Avatar billede HD555 Nybegynder
11. december 2009 - 14:42 #7
Mangler stadig en fejlfri oversættelse.

Troede ikke det var så svært at få respons på dette. Må da være nogen der kan perfekt engelsk!!???

Absolut sidste chance for at tjene 100 point. Derefter lader jeg en professionel klare det.
15. december 2009 - 06:43 #8
HD555, forventer du flere indlaeg paa dette spoergsmaal?  Erfaringen viser at det ikke er sandsynligt med nye indlaeg naar spoergsmaalet er en uges tid gammelt og har vaeret inaktivt et stykke tid.  Kan jeg bede dig lukke det?  Det giver god orden, og saa staar det ikke laengere som aabent i min liste af indlaeg.  (Saafremt du ikke ved det saa lukker man et spoergsmaal hvor der ikke er kommet svar ved selv at oprette et svar og acceptere det.)
Avatar billede HD555 Nybegynder
17. december 2009 - 21:43 #9
Nej, du kan ikke bede mig lukke.
Jeg har ikke glemt tråden. Er i øjeblikket i gang med at forsøge noget selv, som jeg først vil se hvor langt jeg kan komme med.
Så indtil videre forbliver det åbent!
Avatar billede HD555 Nybegynder
17. december 2009 - 21:44 #10
Det er sågar meget sandsynligt at den forbliver åben til efter nytår.
Går det ud over din nattesøvn, kan jeg anbefale en pille der hedder Stilnocht.
Avatar billede HD555 Nybegynder
17. december 2009 - 21:46 #11
Nå, det var den forkerte tekst til det forkerte spørgsmål. :D

Så det du skriver _her_ er nok rigtigt.

Jeg lukker.
Avatar billede HD555 Nybegynder
17. december 2009 - 21:47 #12
(Jeg har ikke nebyttet nogle af forslagene. Det jeg har brof for skal være fuldstændig fejlfrit.)
Avatar billede HD555 Nybegynder
17. december 2009 - 22:00 #13
Troede det var en eller anden admin som var efter mig.