Avatar billede euronames Nybegynder
08. december 2009 - 17:01 Der er 4 kommentarer

Windows 7 kan ikke installeres pga. Verisoft Access Manager

Hej

Vi har en ASUS N51VF med vista home premium, , og har købt pc'en med windows 7 upgrade.
Nu har vi modtaget denne upgrade cd, og er igang med at installere.

Jeg bliver ved med at få nedenstående fejlmeddelelse, og skal altså afinstallere Verisoft Access Manager før jeg kan fortsætte.

Men dette Verisoft program findes ikke på listen over tilføj / fjern programmer, så jeg kan ikke fjerne det.

Jeg har prøvet at gå ind i enhedshåndtering, og fjerne den
biometriske enheder, OG samtidig slette den tilhørende software, da jeg er ret sikker på at Verisoft - programmet styrer fingertrykslæseren, men det har ikke løst problemet.

Jeg har også prøvet at genstarte i safe mode, men heller ikke umiddelbart fundet hjælp her.

PC'en købte vi i en butik ,men deres edb - ekspert går bare på google for at finde svaret, så det hjalp heller ikke rigtig ...

Så hvis jeg kan få hjælp hos jer ville det være dejligt.

Jeg får dette svar ved forsøg på installation af windows 7, men det er jo heller ikke særlig brugbart :

" Følgende problemer forhindrer opgraderingen af Windows. Annuller opgraderingen, fuldfør hver enkelt opgave, og genstart derefter opgraderingen for at fortsætte.

Du skal foretage følgende ændringer af disse elementer:

Fjern disse programmer. Åbn Kontrolpanel, og søg efter "fjerne et program".

VeriSoft Access Manager "
Avatar billede Niclas Praktikant
08. december 2009 - 17:08 #1
Jeg kender ikke lige svaret på dette, har googlet det og sårn, men det har ikke lige været muligt for mig at finde et ordenligt svar. Jeg ville ringe ind til ASUS support i morgen, og høre hvad de har at sige.
Avatar billede euronames Nybegynder
08. december 2009 - 22:37 #2
Tak for dit indlæg,

Det havde jeg også tænkt på, men det var ikke lykkedes mig at finde deres tlf. nr. på support - siden.

Men efter dit indlæg prøvede jeg igen, og minsandten om jeg ikke fandt et minimalistisk ikon gemt mellem 4 andre bitte små ikoner i et hjørne på supportsiden.

Jeg vender tilbage når jeg har talt med dem.
Avatar billede Niclas Praktikant
08. december 2009 - 22:49 #3
Dejligt, de bør kunne hjælpe dig. Hvis de gør så skriv lige løsningen her :)
Avatar billede euronames Nybegynder
09. december 2009 - 16:02 #4
Der var ikke meget hjælp at hente hos ASUS Support.

Det eneste han kunne sige var , at jeg skulle boote, og trykke ESC, så jeg kunne prøve at boote direkte fra CD'en.

Men det kan jeg jo ikke bruge til ret meget når jeg ikke vil have en ren installation.

Men han anbefalede mig at glemme alt om at opgradere, sørge for at tage backup af mine dokumenter, og så lave en ren installation af Windows7, for bedre at undgå trælse konflikter i registreringsdatabasen.

Sikkert fornuftigt nok, men det hjalp altså ikke på mit problem.

Så det var så den support ...