Avatar billede richardski Praktikant
08. december 2009 - 16:50 Der er 1 løsning

Hent indhold fra en fane!

Jeg har et regneark med to faner. Den ene fane hedder Budget 2010 og den anden hedder beregninger.

Mit ønske er at jeg gerne vil hente mit beløb i celle P17 fra beregninger over i fanen G8 i fanen Budget 2010.

Beløbet fra Celle P17 i fanen beregninger skal altså automatisk overføres/opdateres i celle G8 i budget 2010.
Avatar billede MezMarianne Nybegynder
08. december 2009 - 17:14 #1
Stil dig i arket Beregninger i cellen P17. Kopier cellen (ctrl+c).
Gå til Budget 2010 og stil dig i G8. Højreklik og vælg "Indsæt speciel..." eller vælg menuen Rediger og "Indsæt speciel..."
I Indsæt speciel menuen trykker på på knappen "Indsæt kæde".

Så er de to celler forbundet. Hvis du senere vil flytte G8 til et andet sted i arket, følger kæden/forbindelsen med.